maandag 26 november 2012

Kerstknutsel

29-07-2008 14:48

Mijn kerstknutsel van 2007 is af.
Vandaag de laatste hand eraan gelegd.
De kerststukjes.
Ik wist al direct wat ik wilde gaan maken, dus dat scheelde een hoop denkwerk.

Ik had nog meubeltjes voor een heel ander doel liggen, maar vond ze juist voor dit  kerst tafereel erg geschikt.
De muren zijn van crêpe papier, de vloer van een stukje plakplastic
De "boom" van velours de panne.

 

Een beter overzicht.
Het diner heb ik gekocht. De pakjes, gedeeltelijk zelf gemaakt.
Het tafelkleed is zelf gemaakt.
De bloemstukjes heb ik zelf gemaakt.
Oké met aanwijzingen van onze bloemiste.

De kerstballen zijn uit een workshop van de OLMC



De volgende foto's zijn later genomen en er nu bij gezet





Op deze foto is de adventkalender te zien, gemaakt tijdens een OLMC workshop.
De tafel is verder gevuld met allerlei lekkers.
Aan de wand zijn nog een krans en hanger te zien, die een workshop was van de Minivrienden.
.


Op deze foto staat het kersttafereel in 1:144 dat ik van Lisette heb gekregen met de Kerstswap 2011.
Samen met een popje van Nella. Net aan de rechter kant te zien.
.
De kerstgroep op de voorkant heb ik gekocht tijdens onze vakantie in Canada in 2010.
Die zag ik in Jasper in de Rocky Mountains.
Dit  was erg leuk om te doen, vooral omdat er ook nog eens 'achteraf'' van zoveel verschillende aspecten bij zijn gekomen.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten