vrijdag 23 november 2012

Kerst

16-02-2008 14:31

Kerstversieringen maken, steeds weer nieuwe verzinnen, ik vind het heel leuk om te doen.
Nu is dat erg leuk om te doen in het maxi maar eigenlijk wilde ik het toch ook wel in 1:12, met een direct resultaat
Dus een workshop kerstbakje maken in Gouda bij het Kabinet was het  gevolg.



Na een gezellig dagje werken, was dit het resultaat.
Ik vind het leuk, maar wilde meer.


Het quiltje aan de wand is zelfgemaakt,
niet erg duidelijk staat er bovenaan kerst 2004


De zijkant, de stoel en kachel zijn van een Chrysborn pakketje



Door de hoeveelheid, kleine en grote kransen, kerststalletjes 
ben ik overgaan op een picknicktafel maar nog steeds ( 2012) twijfel ik of ik het zo laat

Groetjes Thea

1 opmerking:

  1. Reactie op punt.nl

    21-02-2008 10:02

    Jeetje je zet er flink de vaart in maar je heb natuurlijk nog de nodige foto's te gaan:-) ziet er in iedergeval heel goed uit.
    Ik zet je punt.nl bij mijn links
     
    groetjes,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen