maandag 26 november 2012

Franse Salon

15-10-2012 21:46

Ooit had ik een Franse Salon, zie mijn berichtje hieronder.
Maar ik zat helemaal vast. Het heeft op een leuk plekje verstopt gestaan.
Tot onze dochter besloot dat ik, na een lange vervelende periode, misschien dit project maar weer eens op moest pakken.

De bak werd te voorschijn gehaald.
Veranderd was er niets, want er was geen kabouter langs gekomen.

Toen wij na een poosje later een paar dagen weg waren, wilde onze dochter zelf wel verder.
Ik vond het prima. Ze had er zin in en had al van alles bedacht.
Toen wij weer thuis kwamen, was alles wat geel was, rood geworden.
Regina laat haar eigen fantasie erop los, het is totaal niet meer wat het was, het woord Frans kan er dan ook absoluut uit.
Maar volgens Regina moet dat nu juist zo blijven.

Regina is bezig met een kast van balsahout, heeft een lijstje ( mini mensen eigen?) met wat er nog in/bij moet komen.
Ik het borduur en naaiwerk, de rest is haar pakkie aan.
Ik heb van Helena 2 popjes gekocht, al langer geleden die er perfect zouden staan als het nog steeds de Franse Salon zou zijn.
We werken er samen aan, als Regina niet hoeft te werken of leren, en we allebei zin en tijd hebben.
Het is heel gezellig om te doen.

Er komen vast nog wel meer foto's maar het is er nu in ieder geval één als bewijs wat je kunt veranderen, als je helemaal vast zit.
In links in de hoek is de kast te zien.

Als het af is, zullen jullie het niet moeilijk te raden vinden waar het komt te staan

Groetjes Thea

4 opmerkingen:

  1. Reactie na plaatsing punt.nl
    16-10-2012 09:24

    jainmaja

    leuk dat je dochter er zo haar eigen draai aan heeft gegeven!
    gr. ineke z

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reactie na plaatsing punt.nl

    16-10-2012 10:27
    keetje

    leuk gedaan en gezellig zo saampjes

    groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reactie na plaatsing punt.nl
    16-10-2012 16:08
    woudaswondertjes

    Dus die is ook al besmet. Hij is leuk.
    Groetjes, nienke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reactie na plaatsing punt.nl
    17-10-2012 22:09
    minimax

    Dat ziet er toch heel gezellig uit, en leuk dat ze het zo gedaan heeft.

    groetjes willy

    BeantwoordenVerwijderen